MITARI | Hijskranen & Elektrische takels

 

Onderhoud


Het keuren van kraansystemen en elektrische takels moet jaarlijks gebeuren. Onze buitendienstmonteurs beschikken allemaal over een eenpersoons hoogwerker. Hierdoor kunnen ze binnen enkele minuten na aanvang starten met hun werkzaamheden. De meest voorkomende en slijtage-gevoelige onderdelen hebben onze monteurs standaard bij zich. Voor grotere en zwaardere klussen beschikken we over een (meerpersoons) hoogwerker. Indien de situatie hierom vraagt, is het ook mogelijk om klimsteigers in te zetten bij moeilijk bereikbare plaatsen. We keuren onder anderen bovenloopkranen, zwenkkranen, portaalkranen en lichte kraansystemen.


Storing

 

Ondanks dat het terugkerend onderhoud uit wordt gevoerd, kan er natuurlijk altijd een storing ontstaan bij een hijskraansysteem. Wanneer de productie stilligt door een onverwachtse storing aan een elektrische takel of een kraansysteem, dan komen we in actie. Wij bieden een servicepakket waarbij er direct een beschikbare monteur jouw kant op komt om het probleem te analyseren en op te lossen.

 

MITARI | Servicepakketten



Sinds 2020 werken we met servicepakketten voor de jaarlijkse keuringen en onze service bij storingen. Voor meer informatie en de voorwaarden kun je een e-mail sturen naar service@mitari.nl of bellen met onze serviceafdeling: 0499-338000

 
 
🍪 Cookie instellingen
Deze website gebruikt cookies om je de beste gebruikservaring te bieden.