Inloggen
Winkelmandje
Voor 12:00 uur besteld, binnen 1 tot 2 werkdagen verstuurd*
Heeft u vragen?
+31 (0) 499 338 000 (ma - vrij: 9:00 - 16:00)

FAQ pagina

Waar kan ik mijn certificaten vinden?

Kijk voor uw certificaten op www.mitari.online

Waarvoor heb ik het certificaat nodig?

De zekerheid van een juiste inspectie! Laat  hijs- en hefapparatuur met regelmaat keuren en beproeven, dan heeft u altijd een bewijs in handen dat u er alles aan gedaan heeft om de veiligheid van uw medewerkers te waarborgen.

Wanneer ontvang ik mijn certificaten?

Certificaten voor nieuwe producten worden direct met de nieuwe producten verzonden. Bij de certificaten van testwerk wat op locatie is gekeurd kan het 2 tot 3 weken duren voordat deze compleet zijn verwerkt in het systeem.

Wat is de levertijd?

Kijk voor de actuele levertijd op de homepage van onze website. We proberen de levertijd hier zo actueel mogelijk te vermelden.

Waar kan ik de track en trace code vinden?

Deze wordt na de verzending van uw bestelling per mail naar u toegestuurd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Helaas kunt u de bestelling niet wijzigen na plaatsing & betaling van de bestelling. Wij werken met een automatisch picksysteem waardoor dit niet mogenlijk is.

kan ik mijn bestelling annuleren na betaling?

Helaas kunt u de bestelling niet annuleren na plaatsing & betaling van de bestelling. Wij werken met een automatisch picksysteem waardoor dit niet mogenlijk is.

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Binnen 30 dagen kunt u producten ruilen of retourneren, hiervoor dient u een RMA nummer aan te vragen. Voor meer informatie kunt u kijken bij retouren.

Wanneer kan ik het geld terug verwachten na het retourneren van mijn aankoop?

Zodra ons magazijn het retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Hoe kan ik zien dat de betaling van mijn geplaatste bestelling binnen is?

Dit is zichtbaar in uw account, hier staat dan bij de bestelling: "in behandeling".

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogenlijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Het onderhoud en inspectie moet jaarlijks geschieden door een erkend EKH-bedrijf. De factuur van uw producten dient als garantiebewijs, bewaar deze dus goed.

Zijn alle producten op voorraad?

Producten waarbij vermeld staat: "op voorraad" zijn op voorraad. Let op! Dit geldt niet voor alle producten.

Voldoen de producten aan de wettelijk gestelde eisen?

Wij garanderen dat ALLE producten voldoen aan wettelijk gestelde eisen. Het allerbelangrijkste voor ons is dat wij kwalitatieve, veilige producten leveren. Alle producten kunnen op verzoek van de opdrachtgever tegen betaling voorzien worden van een EKH-certificaat.

Wat zijn de openingstijden?

Wij zijn van maandag tot en met donderdag van 8:00 tot 17:00 geopend, op vrijdag van 7:30 tot 16:30. Voor het afhalen van een bestelling kunt u tussen 8:00 en 16:30 bij ons terecht.

Ik heb vragen voor boven de haak, wie moet ik bellen of mailen?

Voor vragen boven de haak kunt u bellen naar: 0499-338010 of een e-mail sturen naar: service@mitari.nl

Ik heb vragen voor onder de haak, wie moet ik bellen of mailen?

Voor vragen onder de haak kunt u bellen naar: 0499-338016 of een e-mail sturen naar: info@mitari.nl

Ik heb storing aan mijn elektrische takel, wat nu?

Neem contact met ons op via service@mitari.nl of bel naar: 0499-338010

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Mocht u een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat iets niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we u direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van uw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt uw klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met u naar de beste oplossing.

Kan ik als particulier bij jullie kopen?

Ja, natuurlijk kan dit.

Wat zijn de kosten van een keuring?

Neem contact met ons op voor de prijzen van de keuringen: onder de haak: info@mitari.nl / 049-338016; boven de haak: service@mitari.nl / 0499-338010.

Kan ik de bestelling afhalen?

Natuurlijk kunt u een bestelling afhalen, dit dient u aan te geven wanneer u een bestelling plaatst.

Als ik voor afhaal kies, wanneer kan ik de bestelling dan afhalen?

Wanneer u voor afhaal kiest bespaart u de tijd van levering. U krijgt een melding als de bestelling klaar ligt.

Leveren jullie ook buiten de EU?

Nee, wij leveren alleen binnen de EU.

Hoe krijg ik het betaalde bedrag retour?

U krijgt het betaalde bedrag retour via de originele betaalmethode waar u de bestelling mee heeft betaald.

Waar kan ik een RMA nummer aanvragen?

Een RMA nummer kunt u aanvragen via de klantenservice.

Als ik net iets over het tonnage zit dan aangegeven wordt, kan ik dit hijsmiddel dan wel gebruiken?

Nee, als de WLL 1000 kg is mag u er geen 1050 kg aan hangen! U mag de maximale werklast capaciteit nooit overschrijden!

Mitari - Voorpag - betaalmethodes

Winkelmandje

Filter

20191120 10:46:41 PC51False0FalseTrue0