Bel ons direct:
0499-338000

Retourbeleid

Retourneren
We willen alleen de beste producten met de hoogste kwaliteit aanbieden en we hopen dat u deze producten ook zult waarderen. Er kan echter een reden zijn om uw gekochte product terug te sturen. Mocht u niet tevreden zijn met een artikel, dan kunt u binnen 30 dagen na aflevering, de bestelling/product retour sturen.

De volgende stappen moet u ondernemen, voor het retourbeleid:

 1 . Controleer je bestelling of deze nog in originele staat is.

 a . Alleen in originele staat en verpakking (ongebruikt) wordt een retour geaccepteerd.

 b . Incomplete producten worden niet retour geaccepteerd.

 2 . Download het retourformulier. Dit formulier is te vinden onderaan bij mitari.nl

 3 . Vraag binnen 14 dagen na ontvangst voor uw order een RMA-nummer aan via klantenservice@mitari.nl.

 4 . Vul het retourformulier compleet in.

 5 . Voeg de (kopie) Pakbon of (kopie) Factuur en retourformulier bij uw bestelling die u retour wilt zenden.

 6 . Op de retourzending dient duidelijk het RMA-nummer vermeld te staan.

 7 . Verzend het pakket naar:

Mitari Hijstechniek BV
de Maas 40
5684 PL Best

Let op!

Speciaal bestelde producten worden niet retour geaccepteerd.
Certificaat kosten & verzendkosten worden niet gecrediteerd.

Bij een storing aan een dommekracht, hand-en rateltakel, elektrische takel lier graag zo volledig mogelijk de klacht omschrijven. En alle bijbehorende onderdelen zoals bedieningskabel, voedingskabel en bedieningshendel mee retour sturen. Niet complete producten nemen wij helaas niet in behandeling.

Samengestelde producten (bv. ketting 2-sprongen, kettingtakels, etc.) & Terrier klemmen worden wel retour genomen maar hier is wel een strafkorting (20%) op van toepassing. Voor meer informatie wordt verwezen naar onze algemene voorwaarden.